Ben jij onze nieuwe Officemanager?

Nieuws •

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste Officemanager die op 2 september 2024 bij ons kan beginnen!

Ben jij onze nieuwe Officemanager?

Wij zoeken een enthousiaste

Officemanager (32–36 uur)

Jouw rol

Als officemanager heb je een breed takenpakket. Je voert het personeelsbeleid uit en zorgt voor de personeelsadministratie. Daarnaast ben je (budget)verantwoordelijk voor het facilitair beleid (in samenwerking met de facilitair coördinator) en de coördinatie van de kantoorautomatisering en systeembeheer (uitvoering uitbesteed aan derden). En je vervult een ondersteunende, secretariële rol voor het bestuur en de directeur.

Wat breng je mee?

Zelfstandigheid, integriteit, zorgvuldigheid, pro-activiteit en organisatiesensitiviteit zijn essentieel om deze functie op hbo-niveau met succes uit te voeren. Je bent sociaal en communicatief vaardig, en hebt ervaring met administratieve organisatie, HR-procedures en softwarepakketten op het gebied van HR (bij voorkeur Nmbrs, Xpert Suite en ArboNed).

Wat je verder nog moet weten

  • Startdatum is 2 september 2024.
  • Je krijgt een jaarcontract met uitzicht op een contract voor onbepaalde tijd.
  • Een marktconform salaris.
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden: 30 vakantiedagen bij een full time dienstverband en een premievrij pensioen.
  • Je woont bij voorkeur in (de omgeving van) Utrecht.

Heb je vragen? Neem dan contact op met Renske Paus, bureaumanager (interim) op telefoonnummer 030-6866150.


Stuur je reactie met motivatie en ervaring voor 15 juli 2024 naar Renske Paus via hr@actuarieelgenootschap.nl.